Vel gjennomført "Thorvalden" og lagseglingstrening!

I laurdagens “Thorvalden” stilte Askøy Seilforening med 7 seglarar i B-klassen, og alle gjennomførte to flotte seglasar på Norgescupbane i Hauglandsosen. Deretter var det start på lagseglingsamling med teori og sosialt laurdag kveld – og deretter overnatting på seglsportsenteret saman med A-seglarane.

I dag, søndag, var det fysisk trening før frukost og to økter på fjorden med trening og lagseiling med optimist. Det vart atter ein flott dag på sjøen.

Kjempeflott at me hadde med såpass mange seglarar – og at det var godt med mannskap på lang og på sjøen slik at me klarar å gjennomføra slike arrangement. og at vi har et så bra mannskap på land og på vannet som gjør at vi kan gjennomføre slike arrangementer.

Då er denne maratonstarten på sesongen over! To overnattingshelger på rad i foreningens flotte nybygg, i tillegg til mandag- og onsdagstrening denne veka.

Tusen takk til alle som støtta oss for å få dette til! Ein ekstra stor takk til nokre av seilforeninga sine medlemer som gjorde dette mogleg.

seilfoto: Stian Soltvedt