Sjukt Sprek Bergen på segling!

Sjukt Sprek er eit treningstilbod for unge menneske som har vore behandla for kreft. Dei har som hovudmål å skapa eit aktivt fellesskap for dei som ynskjer å koma seg på beina raskast mogleg etter sjukdomen. Det vert lagt vekt på sosialt samhald imellom likesinna og det er fokus på treningsglede og mestring.

“Så var det klart for ny månedlig aktivitet i Sjukt sprek Bergen. Denne gangen skulle vi til Askøy å prøve seiling, på Askøy Seilforerning. Kristianne Hjorth Viken i gruppen vår driver med regattaseiling og tok oss med. Dette var nytt for de aller fleste, så vi pakket på oss det vi hadde av ull og regntøy og dro avgårde. Vi var heldig og traff Bergen på en fin dag. Kaldt men opplett. Vi lærte å sette seil, styre båten, holde styr på et ti talls forskjellige tau og slå båten. I den ene båten prøvde vi også å jibbe. Ingen ble sjøsyk og Benedikte Danielsen hadde laget kanelboller til hele gjengen. Ikke verst da vi stilte 14 personer pluss mannskap. Vi seilte i 2-3 timer, tiden gikk kjempe fort og jeg tror de fleste sitter igjen med mersmak etter dette. Kanskje en tur i sol og sommer neste gang. Takk til gjengen som stilte opp for oss, dette var kjempe kjekt.”

Båtane som deltok på prosjektet denne gongen var “Obelix” og “Leda Melina”. Kanskje foreninga bør inngå eit samarbeid her – og tilby dette eit par gonger for sesongen? Tippar me har nok frivillige båteigarar/seglarar som vil stilla opp :-)