Seilkro med Are Wiig, tirsdag 4.desember

Bergen Seilforening og Hordaland seilkrets inviterer alle seilinteresserte til SEILKRO, tirsdag 4.desember kl.19.00 på Hjellestad.

Are Wiig gikk rundt og mistet riggen da han lå på 3. plass i Golden Globe regattaen, nonstop soloseilas jorden rundt. (uten elektroniske hjelpemidler som GPS, kartplotter, autopilot m.m.) Alt så lovende ut da han mistet selvstyringen etter en tre dagers storm i sør Atlanteren. Mens han holdt på å reparere utstyret gikk det galt og båten ble kastet rundt med store skader som resultat.

Are Wiigs foredrag fra den dramatiske hendelsen og det som skjedde før og etterpå, kan du få med deg hos Bergens Seilforening tirsdag 4 desember kl.19.00.
Det er også satt av tid til en samtale mellom Are Wiig og Fridtjov Bergman, der publikum kan få stille spørsmål.

Til slutt blir det premieutdeling for Korsfjordtrimmen og Askeladden 2018. v/ Paul Mehammer - Os sf.

Foredraget samlet 160 interesserte i Asker sist uke, så for at vi skal kunne planlegge best mulig for oppmøtet ber vi om at du melder din ankomst ved å klikke "skal" på dette arrangementet.

Inngangsavgift, kr.200, går uavkortet til foredragsholderen.
Vipps gjerne på forhånd
(så unngår vi kø ), eller ved inngangen til #29799