Kort oppsummering fra styret ved "solsnu"

Hva har styret utrettet så langt i år, med god hjelp av foreningens medlemmer ?

Etter konstituering 10.mars har vi hatt god fart, referat fra styremøtene finner du ved å logge deg inn i xmarina, vårt havn- og medlemsregister. Vi oppfordrer alle medlemmer sterkt til å sjekke / oppdatere informasjonen som ligger der.

Aktivitetsnivået i avdeling sport har vært høy: Jolletrening/samling, regatta ( Thorvalden ), NC Yngling, Norgeshus Seilmakeren DH, tirsdagsseilas i Hjeltefjorden der både Ynglinger, storbåt og Melges deltar.

Vi har avviklet en medlemskveld: Nydelig sommervær får skylden for beskjedent fremmøte.

Vi har hatt 3 dugnader: Den årlige ryddedugnaden i Kollevåg ( godt fremmøte) og to dugnader i havnen ( svært varierende fremmøte). For de som har mange timer igjen å fylle opp på dugnadskortet så kan dere allerede nå melde interesse: Følg med her på hjemmesiden og på vår facebookside – vi trenger alle vi kan få med til flere arrangementer i høst.

Nedre parkeringsplass er asfaltert, slik at vi begynner å få struktur på parkering for Ynglinger og Melges.

Kjell og Terje gjør fortløpende arbeid på anlegget – alle de små og ofte usynlige tingene som fort fører til forfall om de ikke blir utført. Stor takk !

Vi har korrigert utriggere slik at alle får plass til stadig større båter ! og vi har fått nye båter i havnen. Velkommen til dere.

Viksund skroget har fått ny eier – en hodepine mindre.

Vi har fått midlertidig brukstillatelse til servicebygget til april 2019, MEN: vi må ha på plass en midlertidig eller ha påbgynt en permanent heisløsning i sommer: Hvis ikke stenges huset igjen. Derfor er vi i gang med løsninger på baksiden av huset, men det er enda ikke nok…...vi leter med lys og lykte etter midler til å komme i gang med permanent løsning.

Vi har mye på agenda utover høsten, så det sittende styret ser ikke for seg en høst m/bena på bordet…..

Vi ønsker alle vårer medlemmer god sommer med frisk og fin seilas, så sees vi til Askøy Rundt-dag lørdag 20. august.

Alice, styreleder