Invitasjon til Nordenfjeldske Seileruke 2019

Ålesunds Seilforening inviterer til den 63. Nordenfjeldske Seileruke i NOR-RATING, i Ålesund 3.-7. juli 2019.

God jul!

Styret ønsker alle medlemmer en god og fredfylt julefeiring!

Vi har plass til flere på "Kappseilingsreglene i praksis"!

Del 2 av kurset starter mandag 3.desember kl.19:00 på seilsportsenteret.

Seilkro med Are Wiig, tirsdag 4.desember

Bergen Seilforening og Hordaland seilkrets inviterer alle seilinteresserte til SEILKRO, tirsdag 4.desember kl.19.00 på Hjellestad.

Medlemsmøte torsdag 13. desember

Styret i ASF vil med dette kalle inn til medlemsmøte på Seilsportsenteret, torsdag 13. desember kl.1900.

Medlemstilbud frå Nautic Charter

Nautic Charter vart i 2018 vår nye hovedsponsor for Askøy Rundt – og dei har no laga fylgjande tilbud til alle medlemer i Askøy Seilforening.

KURS - ynglingsegling!

Me ynskjer oss mange fleire ynglingseglarar – og startar opp med KURS allereie i januar 2019!

Ny naustedisponent

Ny naustedisponent på Askøy Seilsportsenter.

Premiering Hjeltefjordtrimmen

Då haustfesten vart avlyst har me diverre ikkje noko naturleg arene for å gjennomføra premieutdelinga til ASF sine vinnarar i Hjeltefjordtrimmen. Difor vert det denne gongen “sjølvbetjening” for premievinnarane.

Kappseilingsreglene i praksis!

ASF arrangerer seminar med “Kappseilingsreglene i praksis” over 2 kveldar, torsdag 29/11 og mandag 3/12.

Vipps og betalingsrutinar

Med innføringa av Vipps i fjor, så vart betalingsrutinane i foreninga betydeleg forenkla. f

Bergen Challenge 2018

Torsdag 11. og fredag 12. oktober vart det arrangert Bergen Challenge 2018, eit NM for studentar i heile Norge.

Symjing i Askøyhallen!

Like sikkert som at haustmørket senkar seg, så startar me opp att med symjinga i Askøyhallen om laurdagane.

Haustfest - avlyst

Styret har bestemt å avlysa den planlagte haustfesten laurdag 13.oktober.

Team J&J søker aktiv seiler!

Team J&J er eit aktivt seilprosjekt med base i Askøy Seilforening, dei søker nå ein eller fleire aktive seilere!

Javacup 2018 - sesongavslutning!

Med sesongavslutning i Java Cup 2018, er det den 22.-23.september klart for ei ny helg med Melges 24 her hjå oss i Askøy Seilforening.

Yngling Open European Championship

Yngling Open European Championship har i helga vore arrangert i Horten – og frå ASF har de delteke 3 båtar.

Flott innsats i siste runde i seilsportsligaen!

Etter ein god 2.plass i siste flight i dag, så enda laget vårt på ein 8.plass totalt i helgas runde i Arendal.

STORDUGNAD, laurdag 15.september

Me kallar inn til HAUSTDUGNAD på seglsportsenteret, laurdag 15.september frå kl.10.30

Nautic Askøy Rundt - ein familieregatta

Askøy Rundt har i mesteparten av si førtiårige histore vore marknadsført som ein familieregatta – og årets Nautic Askøy Rundt er intet unntak! Me feirar førtiårsjubileet med å trekka eit gåvekort på kr.10.000 hjå Seilmaker Iversen mellom båtane som har minst 2 generasjonar frå same familie ombord!

Flott innsats i 3.runde i seilsportsligaen!

ASF laget har snutt trenden og segla inn til ein 7.plass totalt i helgas runde i Norsk Seilsportsliga i Larvik.

Det nærmar seg årets Askøy Rundt!

Er du klar? Laurdag 18.august går den førtiende utgåva av Askøy Rundt, i år med navnet Nautic Askøy Rundt!

2.stemne i Norsk Seilsportsliga!

ASF sitt lag er no på plass i Molde der 2.runde i Seilsportsligaen går av stabelen i helga. Me kan blandt anna fylgja stemnet, seglasane og seglarane våre gjennom Norsk seilsportsliga si livesending på facebook.

Obs. Vannmangel!

Grunnet ekstrem vannmangel på Askøy, så må bruk av vann begrenses til bare det mest nødvendige, dvs KUN vannfylling. Det er strengt forbudt med spyling så lenge tørken vedvarer.

Marint søppel - rydde litt undervegs?

ASF’s medlemmer slår et slag for rydding av plastsøppel i strandsonen….

Godt jobba på sommardugnaden!

Då er anlegget vårt rydda – og viser seg no frå si beste side til glede for alle våre medlemer og gjesteseglarar i sommar!

Gave fra Sparebanken Vest!

Jippi! Vi har fått støtte til kjøp av sikringsbåt!

Halvårsapport fra styret

St.Hans er passert, styret har tatt sommerferie og her følger en liten oppdatering.

Bossdunkene på kaien.

Pga begrenset kapasitet i bosspannet vårt, er vi  avhengig av at alle båteiere tar bosset sitt med seg hjem.

Faktura fra ASF uten kid

Grunnet en inkurie, så virker ikke kidnumrene som står på våre fakturaer.

Nautic Askøy Rundt 2018

Då er me klare for å ynskja velkomen til årets høgdepunkt, familieregattaen “Nautic Askøy Rundt” – laurdag 18. august!

Hederleg 11.plass i 1.stemne i seilsportligaen

Team ASF opna med ein hederleg 11.plass i fyrste runde av Seilsportsligaens eliteserie i Bodø forrige helg.

Siger til Team J&J i 2.akt av Javacup!

Team J&J held fram den gode trenden – og målet er NM medalje!

1.stemne i Norsk Seilsportsliga!

Vårt lag seglar i år i elitedivisjonen i Norsk Seilsportsliga – og til helga går 1.stemne i Bodø!

37 båtar påmeldt til fredagens Norgeshus Seilmakeren Doublehanded!

Fredag 25.mai kl.11:00 går startskotet for årets Norgeshus Seilmakeren Doublehanded i Hauglandsosen.

Seilmaker Iversen 150 år!

Seilmaker Iversen inviterer til 150 års jubileum og ope hus TORSDAG 31.MAI kl.12.00 – 21.00.

Sesongstart "HJELTEFJORDTRIMMEN"!

Regattasesongen er i gang - og TIRSDAG 8. MAI er det sesongstart for Hjeltefjordtrimmen!

Sesongstart MELGES & YNGLING!

Regattasesongen for Melges & Yngling startar med “Askøy Race Weekend 2018” – lørdag 5. og søndag 6. mai!

Velkomen til Norgeshus Seilmakeren Doublehanded 2018!

Me kan no ynskja VELKOMEN til ein tradisjonsrik, men likevel heilt “ny” Norgeshus Seilmakeren Doublehanded regatta! Starten går fredag 25.mai kl. 11:00 i Hauglandsosen.

Seilkurs YNGLING!

Vi ønsker oss flere seilere til Yngling – og starter nå opp med KURS hver torsdag fremover. Første kursdag er allerede nå på torsdag, 19.april!

Øyvind Skogen, 1956-2018

Sjølv om mange av oss såg kva veg det bar, var det tungt å ta imot bodskapen om at byggmeister Øyvind Skogen var død, 11. mars. Segling var for han meir enn ein hobby; det var ein lidenskap.

Vel gjennomført årsmøte 15.februar

Årsmøte i ASF samla 41 røysteføre medlemer denne torsdagskvelden.

ÅRSMELDING ASF 2017

Årsmeldinga for 2017 er no lagt ut på x-marina for våre medlemer!

Til deg som har båt i havnen.

Til deg som har båt i havnen og har fått faktura som gjelder dugnadstimer for 2017.

Spanande utvikling i Norsk Seilsportliga!

Og for oss i Askøy Seilforening så vert det sjølvsagt spanande å fylgja vårt eige lag som skal segla i Eliteserien.

SEILmagasinet og våre foreningssider!

Har du rota vekk eit SEILmagasin eller tre? Fortvil ikkje, Askøy Seilforening sine foreningssider er no lagt ut på SEILmagasinet sine nettsider.

Informasjon fra styret

Det nærmer seg årsmøte for Askøy Seilforening – og vi minner om at det er kun de som har betalt kontigent som  er stemmeberettiget på årsmøte den 15.februar.

Dommar III kurs 2018!

HSK v/Utdanningsutvalet, i samarbeid med NSF v/ Arrangør- og Dommerutvalget, vil arrangera eit Dommar III kurs no i vår. Det vert enten eit helgekurs den 10/11 mars eller eit kveldskurs over 5 torsdagar i februar/mars, med oppstart den 8. februar.

ÅRSMØTE 15.februar!

Det vert med dette kalla inn til årsmøte i Askøy Seilforening torsdag 15. februar kl.19:00.

Javacup 2018 - Melges

Datoane for Javacup 2018 for Melges-klassen er klare!

Julehilsen ved solsnu

Vi skriver i dag 21. desember og dagen kalles ofte solsnu !

Bli med på haustfest laurdag 28.oktober!

Me inviterer våre medlemer og mannskap til HAUSTFEST & skalldyrfest på seglsportsenteret, laurdag 28.oktober kl.19.00.

Årets trimseglas, Banks Hjeltefjordtrim, er avslutta!

I desse trimseglasane på tysdagane har det vore jamnt bra med båtar på fjorden, og det vert rapportert om tett kamp om totalsiger i fleire av klassane.

Seilsportliga 2017: 2.plass og opprykk til 1.divisjon!

Målsetjinga vart nådd og vårt flotte lag hanka inn ein flott 2.plass totalt og dermed opprykk til 1.divisjon i forrige helgs avslutning i seilsportligaen i Moss!

Frydenbø Bergen City One Design Race

Med flott haustver og Sykkel VM i byen vert dette ei flott ramme for femte og siste runde av JavaCup for Melges – som går av stabelen ved puddefjorden / byfjorden i helga :-)

Flotte resultat i dagens Bergen Singelhanded-regatta!

Me gratulerer Kristian Bekkenes i NOR 11459 NOVA og Trond Berntsen i NOR 4665 Ferdinand II med seier i kvar sin klasse Bergen Singelhanded 2017 i dag.

ASF i spennande finale i seilsportligaen!

Årets siste ligastevne går av stabelen fyrstkomande fredag 8.september og vert avslutta laurdag 9.september. Denne gong er det Moss som er vertsforening.

Team J&J klar for NM 2017 for Melges 24

Årets Norgesmesterskap går av stabelen fyrstkomande helg på Hankø, og vert arrangert av Fredrikstad Seilforening.

Vel blåst Askøy Rundt 2017!

Årets Askøy rundt hadde 49 båtar påmeldt då påmeldingsfristen gjekk ut fredag kveld.

Team J&J segla inn til ny siger!

I helga gjekk Akt 4 av Javacup 2017 av stabelen i samband med Scandic Haugesund Race Weekend.

Status klubbhus/servicebygget

Nå som heisen er installert, er vel bygget klart til å brukes fullt ut?

Flotte resultat i VM for Team J&J!

Me gratulerer Team J&J med ein flott 16.plass totalt og 5.plass i amatørklassen i årets VM for Melges 24 i Helsinki, Finland.

Vipps i veg!

Me forenklar betalingsrutinane i seilforeningen med VIPPS.

ASF til topps i 2.divisjon!

Det er et slitent, men glad Askøylag som er på vei over fjellet etter en begivenhetsrik helg under Seilsportsligaens tredje regatta i Larvik.

Askøy seilforening kjemper i toppen av tabellen!

29.-30. juli er det duket for årets tredje stevne i Seilsportsligaens andre divisjon. ASF har før helgens konkurranse en 2.plass totalt etter jevn og god seiling med to 3.plasser i de første regattaene.

Har du sjekket båten din i det siste?

Vi har hatt ubudne gjester i noen båter i havnen, så det kan være lurt å ta turen å sjekke at alt er i orden i din båt.

Solsnu-informasjon!

En liten informasjonsbulletin fra styret nå ved solsnu.

Ny flott innsats av ASF-laget i Seilsportligaen!

Askøy Seilforening sitt lag i denne 2.runden i Sandefjord bestod av Karl Petter Haugen, Karl Emil Haugen, Stian Soltvedt og Torstein Hellebust. Dei gjennomførte ei ny god regattahelg og fekk til slutt ein 3.plass i eit sterkt felt!

Ny runde i Seilsportligaen!

Lørdag 17. juni er det igjen klart for en ny runde i Seilsportsligaen, og denne helgen er det Sandefjord som står for tur.

Styrets oppsummering 1.halvår

Halvveis ut i 2017 er det på sin plass med en statusoppdatering fra styret.

Stord Rundt / Sunnhordland Race 2017

Årets utgåve av Stord rundt / Sunnhordland Race vart arrangert av Bergens seilforening og Stord seilforening i helga – og våre 2 deltakande båtar gjorde det svært så bra!

Vel blåst !

Nok en gang har ASF gjennomført en regatta på en glimrende måte. Helgen 19.-21.mai ble årets Seilmakeren Norgeshus Doublehands arrangert, den 13. i rekken!

Mindre plastbos i sjøen takk!

Me ynskjer å bidra, så i årets Norgeshus Seilmakeren Doublehanded-regatta som startar fredag vert det kun sponsorflagg i akterstaget. Me droppar dermed dei tradisjonelle klistremerka på baugen.

Flott innsats av ASF-laget i Seilsportligaen i helga!

Me gratulerer med ein flott 3.plass i 1.runde i 2.divisjon Norsk Seilsportliga! ASF-laget som var i Oslo å segla består av: Karl Emil Haugen, Stian Soltvedt, Jon Lystrup og Karl Petter Haugen. Slik oppsummerte dei helga undervegs:

Vel blåst !

Så er årets obligatoriske ryddedugnad gjennomført.

Seilsportliga 2017

Førstkommende helg, 13-14. mai, braker det løs i årets Seilsportliga. Askøy seilforening deltar i år med et eget lag i 2.divisjon, og følgende medlemmer er tatt ut til den første av fire regattaer: Jon Lystrup, Karl Emil Haugen, Stian Soltvedt og Karl Petter Haugen.

Sjukt Sprek Bergen på segling!

Sjukt Sprek er eit treningstilbod for unge menneske som har vore behandla for kreft. Dei har som hovudmål å skapa eit aktivt fellesskap for dei som ynskjer å koma seg på beina raskast mogleg etter sjukdomen. Det vert lagt vekt på sosialt samhald imellom likesinna og det er fokus på treningsglede og mestring.

Askøy Race Weekend / Javacup 2017

Ei strålande helg er over og arrangørane av årets Askøy Race Weekend, som og inkluderte Melges Javacup, kan pusta ut etter eit strålande arrangement. Me gratulerer Team J&J / Party Girl med sigeren etter 2 dagars segling!

Askøy Race Weekend, 6.-7.mai 2017

Me ynskjer velkomen til den 3.utgåva av Askøy Race Weekend!

Endelig er vi i gang....

Etter mange og lange runder har vi nå signert avtale om leveranse av heis til servicebygget.

Melges 24 Speedcamp - 2017

Det hele startet som en vill ide for noen år siden. Hvorfor kan ikke vi få verdens beste seilere til oss istedenfor at vi hele tiden skal dra til dem?

Grasrotandelen

Ei krone her og ei krone der…

Lurer du på når du får faktura fra oss?

Her finner du tidspunkt for når vi fakturerer de ulike tjenestene...

Verdensmester til Melges 24-treningsleir fyrste helga i april!

Melges 24 miljøet med Jens A.Wathne i spissen har teke initiativ til treningsleir i Hauglandsosen 1.-2.april. Og trenaren er ikkje kven som helst, Maurice O’Connell segla nemleg inn til gull i siste VM i Miami!

Lærerik klubbkveld.

25 av våre medlemmer tok turen til seilsportsenteret for en lærerik klubbkveld med gjennomgang av de vanligste seilreglene.

Snøføyka vart ei regnføyke

Askøy Seilforening arrangerte «Snøføyka» 18 februar. Nedbør kom det rikeleg av, men sidan temperaturen var nokre få grader over 0, så kom han som regn, ikkje snø. Vind var det nok av til alle.

Klubbkveld - torsdag 23. februar kl.19-21

Er du usikker på reglane som gjeld for segling i regatta? Torsdag 23. februar kl.19.00 ynskjer me velkomen til klubbkveld med temaet “KAPPSEILINGSREGLENE I PRAKSIS”!

Årsberetning 2016

Alle våre medlemmer vil nå finne Årsberetningen 2016 i XMarina.

Rekordtidlig sesongstart med kretssamling for jolleseilere!

I helgen ble det arrangert kretssamling for jolleseilere på seilsportsenteret, med hele 47 unge seilere!

Årets shorthandseglar 2016 - resultat

Kvart år kårar SEILmagasinet årets shorthandseglar, der ulike regatta har ulik ranking osv. For 2016 kom Anne-Gurine Gjøsæter på 8.plass blandt damene på denne lista.

Godt Nytt År !

Om halvtannet døgn går rakettene til værs….

Dugnadsånden lever i beste velgående.....

En STOR takk til alle som stilte til dagens dugnad!

Hilsen fra Styret ved Solsnu

I dag snur solen, og det er ikke lenge til vi igjen kaster loss og glir ut fra bryggene.

Til alle våre medlemmer !

Her er to datoer som du absolutt må merke av i kalenderen din, og det gjelder ÅRSFEST og ÅRSMØTE!

Til ALLE båteiere i havnen!

VIKTIG! Alle båteiere må lese og ta action! Dagens kontroll i havnen vår av båtenes strømtilkobling har avdekket behov for strakstiltak….

Klubbkveld onsdag 2.november kl.18.00-20.00

Baneseiling eller ARC? Askøy Seilforening inviterer til KLUBBKVELD på seilsportsenteret, onsdag 2.november frå klokka 18.00 til omlag 20.00.

NM gull til "White Russian" med skipper Svein Andre Hol!

Årets NM for Yngling-klassen vart arrangert i samband med årets Ran Eintype Regatta forrige helg, og der tok våre seglarar med seg både gull og bronse med tilbake over fjorden! Me gratulerer så mykje til alle saman!

Seier til Team J&J med "Party Girl" i årets Ran Eintype Regatta!

Javacup 2016 startet på Hauglandsosen og i helgen som var ble den avsluttet på samme plass. Det ble satt deltager rekord i regattaen for Melges 24 i Hordaland med 9 båter på startstreken. Antall båter fra Hordaland gjorde også at man fikk Kretsmesterskap status på denne regattaen.

Vel blåst Askøy Rundt med heimesiger i alle klassane!

Lite vind og flytting av start, men ein flott og solrik regatta for deltakarane av den 38.utgåva av Askøy Rundt! Ein fornøyd regattasjef kan konstatera at me kom vel i havn denne gong og, sjølv om vinden ikkje vart slik som me håpa på før start.

Dansk Mesterskap i Melges 24

Team J&J med båten Party Girl stilte i årets mesterskap som gikk av stabelen i Skive som ligger på den midtjyske halvøya Salling. Mannskapet om bord var Sindre Alvestad, Henrik Rye Jakobsen, Jørgen og Jens Altern Wathne.

Ga ikkje glipp av haustens vakraste eventyr - Askøy Rundt!

Etter veker med nok av regn, så er endeleg sola tilbake! Hurra! Vermeldinga ser bra (og stabil?) ut med sol og spinnakerføre – og tidsfristen for å melda seg på til årets Askøy Rundt nærmar seg.

ASF-vimpel!

Me har no fått inn eit nytt parti av ASF-vimplar for sal til våre medlemer. Leiar Alice Syslak organiserer salet av desse.

Nybegynnarkurs i segling for born, sundag 21.august!

Sundag 21.august (dagen etter Askøy Rundt), arrangerer Askøy Seilforening nybegynnarkurs i segling for born – frå 4.klasse til og med 7.klasse.

Kort oppsummering fra styret ved "solsnu"

Hva har styret utrettet så langt i år, med god hjelp av foreningens medlemmer ?

Klubbkvelden om Nordsjøseilas

En nydelig sommervær må nok ta noe av skylden for at oppmøte på vår åpne klubbkveld 13.Juni, med temaet Nordsjøseilas, ble noe mindre enn vi ønsket. Men de ca 20 oppmøtte virket å være fornøyd med det som ble presentert.

Havnesjefens forlengede armer

Havnesjefens høyeste ønske er 6 ekstra par armer……..stiller du dine til rådighet?

Flott resultat av Team J&J i NM for Melges!

Me gratulerer Team J&J med båten Party Girl med ein flott 6.plass i årets Norgesmesterskap i Stavanger!

Well done sailors og arrangementskomite!

Takk for oss – og velkomen tilbake til neste år! Ja slik vart den korte oppsummeringa av Norgeshus Seilmakeren Doublehanded 2016 sundag for ei halvannan veke sidan frå ein litt trøytt komite si side.

Flott innsats og heimesiger i årets Norgeshus Seilmakeren Doublehanded!

Forrige helg gjekk årets Norgeshus Seilmakeren Doublehanded av stabelen. Våre eigne gjorde det svært så bra og me gratulerer Petter Sørhaug og Stian Soltvedt i “Zefyr-3” som til slutt drog heim sigeren i den største klassen.

Parkering på anlegget

Hvor parkerer du når du er på anlegget ?

Nye inkassorutiner

Til tross for utallige oppfordringer er det fremdeles mange medlemmer som unnlater å betale sine forpliktelser til Askøy Seilforening.

God innsats av Team J&J i "Party Girl" i årets Charleston Race Week i USA!

Laget enda til slutt på ein 2.plass samanlagt i amatørklassen, etter 10 seglasar i godt med vind som i fylgje dei sjølve har gjeve dei ein fantastisk regatta.

Vel gjennomført "Thorvalden" og lagseglingstrening!

I laurdagens “Thorvalden” stilte Askøy Seilforening med 7 seglarar i B-klassen, og alle gjennomførte to flotte seglasar på Norgescupbane i Hauglandsosen. Deretter var det start på lagseglingsamling med teori og sosialt laurdag kveld – og deretter overnatting på seglsportsenteret saman med A-seglarane.

Nybegynnerkurs - optimistsegling

Askøy Seilforening arrangerer nybegynnerkurs i optimistsegling for born 9.-10.april 2016.

3 av 4 klassesigrar til Askøyseglarar i Isbjørnen 2016!

Me gratulerer med klassesiger til SHIRAZ med skipper Gordon Wright, HIGH5FIVE med skipper Eivind Wiik og til SCIROCCO III med skipper Bernt Svendsen!

Årsmøte i Askøy Seilforening for 2015

På årsmøte torsdag 3.mars vart det oppnemt to nye æresmedlemer i foreninga – dette var Terje Soltvedt og Kjell Heimstad. Æresmedlemskapet fekk dei etter særs god innsats med arbeid for foreninga over lang tid.

Key West Race Week 2016.

Rapportar frå Team J&J og deira deltaking i Key West Race Week 2016!