Bli med på haustfest laurdag 28.oktober!

Me inviterer våre medlemer og mannskap til HAUSTFEST & skalldyrfest på seglsportsenteret, laurdag 28.oktober kl.19.00.

Svømming i Askøyhallen

Like sikkert som at høstmørket senker seg, så starter vi opp med svømming i Askøyhallen.

Årets trimseglas, Banks Hjeltefjordtrim, er avslutta!

I desse trimseglasane på tysdagane har det vore jamnt bra med båtar på fjorden, og det vert rapportert om tett kamp om totalsiger i fleire av klassane.

Obs varsel!

Vervarslinga på vestlandet melder om lokalt krafige vindkast frå i dag torsdag og fram til laurdag ettermiddag.

Har du lyst til å vera med å segla Yngling NM?

Ynglinggruppa ynskjer fleire seglarar til årets Yngling NM – og tilbyr rimeleg leige av båt for dei som kunne tenkja seg å segla men som ikkje har yngling.

Seilsportliga 2017: 2.plass og opprykk til 1.divisjon!

Målsetjinga vart nådd og vårt flotte lag hanka inn ein flott 2.plass totalt og dermed opprykk til 1.divisjon i forrige helgs avslutning i seilsportligaen i Moss!

Frydenbø Bergen City One Design Race

Med flott haustver og Sykkel VM i byen vert dette ei flott ramme for femte og siste runde av JavaCup for Melges – som går av stabelen ved puddefjorden / byfjorden i helga :-)

Flotte resultat i dagens Bergen Singelhanded-regatta!

Me gratulerer Kristian Bekkenes i NOR 11459 NOVA og Trond Berntsen i NOR 4665 Ferdinand II med seier i kvar sin klasse Bergen Singelhanded 2017 i dag.

ASF i spennande finale i seilsportligaen!

Årets siste ligastevne går av stabelen fyrstkomande fredag 8.september og vert avslutta laurdag 9.september. Denne gong er det Moss som er vertsforening.

Team J&J klar for NM 2017 for Melges 24

Årets Norgesmesterskap går av stabelen fyrstkomande helg på Hankø, og vert arrangert av Fredrikstad Seilforening.

Vel blåst Askøy Rundt 2017!

Årets Askøy rundt hadde 49 båtar påmeldt då påmeldingsfristen gjekk ut fredag kveld.

Team J&J segla inn til ny siger!

I helga gjekk Akt 4 av Javacup 2017 av stabelen i samband med Scandic Haugesund Race Weekend.

Kystsogevekene - lørdag 12.august!

I morgen lørdag er det offisiell åpning av Kystsogevekene i Strusshamn, der ASF stiller med egen stand.

Status klubbhus/servicebygget

Nå som heisen er installert, er vel bygget klart til å brukes fullt ut?

Flotte resultat i VM for Team J&J!

Me gratulerer Team J&J med ein flott 16.plass totalt og 5.plass i amatørklassen i årets VM for Melges 24 i Helsinki, Finland.

Vipps i veg!

Me forenklar betalingsrutinane i seilforeningen med VIPPS.

ASF til topps i 2.divisjon!

Det er et slitent, men glad Askøylag som er på vei over fjellet etter en begivenhetsrik helg under Seilsportsligaens tredje regatta i Larvik.

Askøy seilforening kjemper i toppen av tabellen!

29.-30. juli er det duket for årets tredje stevne i Seilsportsligaens andre divisjon. ASF har før helgens konkurranse en 2.plass totalt etter jevn og god seiling med to 3.plasser i de første regattaene.

Har du sjekket båten din i det siste?

Vi har hatt ubudne gjester i noen båter i havnen, så det kan være lurt å ta turen å sjekke at alt er i orden i din båt.

Solsnu-informasjon!

En liten informasjonsbulletin fra styret nå ved solsnu.

Ny flott innsats av ASF-laget i Seilsportligaen!

Askøy Seilforening sitt lag i denne 2.runden i Sandefjord bestod av Karl Petter Haugen, Karl Emil Haugen, Stian Soltvedt og Torstein Hellebust. Dei gjennomførte ei ny god regattahelg og fekk til slutt ein 3.plass i eit sterkt felt!

Ny runde i Seilsportligaen!

Lørdag 17. juni er det igjen klart for en ny runde i Seilsportsligaen, og denne helgen er det Sandefjord som står for tur.

Styrets oppsummering 1.halvår

Halvveis ut i 2017 er det på sin plass med en statusoppdatering fra styret.

Askøy Rundt - laurdag 19.august

Kryss av i kalenderen – og bli med på den 39. utgåva av Askøy Rundt laurdag 19.august!

Stord Rundt / Sunnhordland Race 2017

Årets utgåve av Stord rundt / Sunnhordland Race vart arrangert av Bergens seilforening og Stord seilforening i helga – og våre 2 deltakande båtar gjorde det svært så bra!

Avlysing av Hjeltefjordmesterskapet.

Grunna kollosjon med NC for yngling på Østlandet same helg så er Hjeltefjordmesterskapet avlyst.

Vel blåst !

Nok en gang har ASF gjennomført en regatta på en glimrende måte. Helgen 19.-21.mai ble årets Seilmakeren Norgeshus Doublehands arrangert, den 13. i rekken!

Mindre plastbos i sjøen takk!

Me ynskjer å bidra, så i årets Norgeshus Seilmakeren Doublehanded-regatta som startar fredag vert det kun sponsorflagg i akterstaget. Me droppar dermed dei tradisjonelle klistremerka på baugen.

Flott innsats av ASF-laget i Seilsportligaen i helga!

Me gratulerer med ein flott 3.plass i 1.runde i 2.divisjon Norsk Seilsportliga! ASF-laget som var i Oslo å segla består av: Karl Emil Haugen, Stian Soltvedt, Jon Lystrup og Karl Petter Haugen. Slik oppsummerte dei helga undervegs:

Vel blåst !

Så er årets obligatoriske ryddedugnad gjennomført.

Seilsportliga 2017

Førstkommende helg, 13-14. mai, braker det løs i årets Seilsportliga. Askøy seilforening deltar i år med et eget lag i 2.divisjon, og følgende medlemmer er tatt ut til den første av fire regattaer: Jon Lystrup, Karl Emil Haugen, Stian Soltvedt og Karl Petter Haugen.

Hugs årets RYDDEDUGNAD på laurdag!

Den årvisse (og pliktmessige) ryddedugnaden for medlemene i seilforeninga står for døra, LAURDAG 13.mai kl.10:30.

Sjukt Sprek Bergen på segling!

Sjukt Sprek er eit treningstilbod for unge menneske som har vore behandla for kreft. Dei har som hovudmål å skapa eit aktivt fellesskap for dei som ynskjer å koma seg på beina raskast mogleg etter sjukdomen. Det vert lagt vekt på sosialt samhald imellom likesinna og det er fokus på treningsglede og mestring.

Askøy Race Weekend / Javacup 2017

Ei strålande helg er over og arrangørane av årets Askøy Race Weekend, som og inkluderte Melges Javacup, kan pusta ut etter eit strålande arrangement. Me gratulerer Team J&J / Party Girl med sigeren etter 2 dagars segling!

Askøy Race Weekend, 6.-7.mai 2017

Me ynskjer velkomen til den 3.utgåva av Askøy Race Weekend!

2.mai er det oppstart for HJELTEFJORDTRIMMEN!

Tirsdag 2.mai er det “sesongstart” for Hjeltefjordtrimmen, ein trimseglas der ein ynskjer “alle” med på fjorden.

Endelig er vi i gang....

Etter mange og lange runder har vi nå signert avtale om leveranse av heis til servicebygget.

Vi selger noen av våre optimistjoller....

Benytt denne sjansen til å få kjøpt en rimelig treningsjolle.

Årets ryddedugnad står for døren!

Den årvisse og pliktmessige ryddedugnaden for medlemmene i seilforeningen står for døren, så merk herved av LØRDAG 13. MAI i kalenderen!

En liten reminder til alle båtpussere

Nå er det høysesong for båtpuss, og vi minner om noen enkle kjøreregler…..

Lørdag 22.april arrangerer me jolleregattaen \"Thorvalden\"!

Regattaen er sesongens første i Hordacupen. Baneområde vil være Hauglandsosen for alle klasser utenom Optimist C som har bane i skjermet farvann ved ASF.

Bli med på Norgeshus Seilmakeren Doublehanded 2017

Fredag 19.mai kan me ynskja velkomen til den 13.utgåva av vår tradisjonsrike doublehanded-regatta, Norgeshus Seilmakeren Doublehanded 2017!

Melges 24 Speedcamp - 2017

Det hele startet som en vill ide for noen år siden. Hvorfor kan ikke vi få verdens beste seilere til oss istedenfor at vi hele tiden skal dra til dem?

Svømming i Askøyhallen tar pause

Nå blir det sommerpause i svømmingen.

Ope hus hjå Seilmaker Iversen

Seilmaker Iversen har flytta butikken sin til Frekhaug – og inviterer til ope hus MANDAG 3.APRIL kl. 15.00 – 20.00.

Vi har fått ny vaskehjelp!

Det er med glede vi ønsker Vilde Kleiven velkommen som vår nye vaskehjelp. Hun overtar etter Hilde Thorsen, som har gjort en utmerket jobb i mange år.

Grasrotandelen

Ei krone her og ei krone der…

Lurer du på når du får faktura fra oss?

Her finner du tidspunkt for når vi fakturerer de ulike tjenestene...

Verdensmester til Melges 24-treningsleir fyrste helga i april!

Melges 24 miljøet med Jens A.Wathne i spissen har teke initiativ til treningsleir i Hauglandsosen 1.-2.april. Og trenaren er ikkje kven som helst, Maurice O’Connell segla nemleg inn til gull i siste VM i Miami!

Lærerik klubbkveld.

25 av våre medlemmer tok turen til seilsportsenteret for en lærerik klubbkveld med gjennomgang av de vanligste seilreglene.

Snøføyka vart ei regnføyke

Askøy Seilforening arrangerte «Snøføyka» 18 februar. Nedbør kom det rikeleg av, men sidan temperaturen var nokre få grader over 0, så kom han som regn, ikkje snø. Vind var det nok av til alle.

Klubbkveld - torsdag 23. februar kl.19-21

Er du usikker på reglane som gjeld for segling i regatta? Torsdag 23. februar kl.19.00 ynskjer me velkomen til klubbkveld med temaet “KAPPSEILINGSREGLENE I PRAKSIS”!

Vi vil vel ikke ha det slik som dette??

Kjære du som bruker “garasjen” /verkstedet…...

Årsberetning 2016

Alle våre medlemmer vil nå finne Årsberetningen 2016 i XMarina.

Rekordtidlig sesongstart med kretssamling for jolleseilere!

I helgen ble det arrangert kretssamling for jolleseilere på seilsportsenteret, med hele 47 unge seilere!

Bli med på ÅRSFEST lørdag 11.mars kl.19.00!

Festkomiteen inviterer til årsfest for våre medlemer og seglarvener, lørdag 11.mars kl.19.00 i klubbhuset.

Innkalling til ÅRSMØTE i Askøy Seilforening

Det blir avholdt ÅRSMØTE i Askøy Seilforening TORSDAG 16.FEBRUAR 2017 kl.19:00 på Askøy Seilsportsenter.

"Vidar" er på besøk !

Ikke før har ”Urd” gjort seg ferdig og den “navnløse” forlatt oss, så kommer “Vidar” innom!

Kretssamling for joller 4.-5.februar 2017

Askøy Seilforening inviterer til kretssamling med overnatting, 4.- 5.februar 2017 for Optimist ( A, B og C ), Laser og Brett.

Årets shorthandseglar 2016 - resultat

Kvart år kårar SEILmagasinet årets shorthandseglar, der ulike regatta har ulik ranking osv. For 2016 kom Anne-Gurine Gjøsæter på 8.plass blandt damene på denne lista.

Ny storm på vei og vi må sikre B-bryggen!

Godt nytt år – vi begynner med en dugnadsstorm MANDAG 2.JANUAR !!

Godt Nytt År !

Om halvtannet døgn går rakettene til værs….

Dugnadsånden lever i beste velgående.....

En STOR takk til alle som stilte til dagens dugnad!

Innkalling til dugnad etter ekstremværet "Urd"!

Vi trenger hjelp til å sikre og å rydde opp etter Urd, fra så mange som mulig, fra i morgen 27.desember kl.11.00!

Hilsen fra Styret ved Solsnu

I dag snur solen, og det er ikke lenge til vi igjen kaster loss og glir ut fra bryggene.

En flott mulighet for de som vil lære å seile regatta i 2017!

Yngling gruppen tilbyr medlemmer i seilforeningen en aktiv seilsesong med start i slutten av april 2017.

Til alle våre medlemmer !

Her er to datoer som du absolutt må merke av i kalenderen din, og det gjelder ÅRSFEST og ÅRSMØTE!

Medlemskveld - på bane eller ARC?

Jens A.Wathne og Anne R.Salbu pirret interessen med to gode foredrag på seilsportsenteret onsdag kveld.

Nok en dugnadslørdag unnagjort !

Ikke strålende sol som forrige lørdag, men likevel møtte mange opp!

Til ALLE båteiere i havnen!

VIKTIG! Alle båteiere må lese og ta action! Dagens kontroll i havnen vår av båtenes strømtilkobling har avdekket behov for strakstiltak….

Jolleteltet trenger hjelp !

Lørdag 29.oktober kl.10.30 drar vi igang dugnad for å gjøre jolleteltet klart til vinteren!

Vellykket høstdugnad i strålende solskinn!

Mer enn 20 av våre medlemmer møtte opp til dugnad lørdag - så det ble en god økt.

Student NM 2016 // Bergen Challenge Cup

I disse dager er Askøy Seilforening og Hauglandsosen arena for deler av årets Student NM.

Klubbkveld onsdag 2.november kl.18.00-20.00

Baneseiling eller ARC? Askøy Seilforening inviterer til KLUBBKVELD på seilsportsenteret, onsdag 2.november frå klokka 18.00 til omlag 20.00.

Til alle våre medlemmer! Høstdugnad lørdag 22.oktober!

Vinteren står for døren og det er nødvendig at vi klargjør anlegget vårt til det som måtte komme fra “oven”. Lørdag 22.oktober, med start kl 1030, inviteres alle våre medlemmer til høstdugnad.

NM gull til "White Russian" med skipper Svein Andre Hol!

Årets NM for Yngling-klassen vart arrangert i samband med årets Ran Eintype Regatta forrige helg, og der tok våre seglarar med seg både gull og bronse med tilbake over fjorden! Me gratulerer så mykje til alle saman!

Seier til Team J&J med "Party Girl" i årets Ran Eintype Regatta!

Javacup 2016 startet på Hauglandsosen og i helgen som var ble den avsluttet på samme plass. Det ble satt deltager rekord i regattaen for Melges 24 i Hordaland med 9 båter på startstreken. Antall båter fra Hordaland gjorde også at man fikk Kretsmesterskap status på denne regattaen.

Tid for svømme-trening og kos....

Gratistilbud til alle våre medlemmer: svømming i Askøyhallen fra 22.oktober.

Vi starter opp med faste dugnader på anlegget igjen i høst.

Er du av de som svært gjerne skulle fylt opp dugnadskontoen? Har du båt i havnen er dugnadsplikten satt til 25 timer per kalenderår.

Vel blåst Askøy Rundt med heimesiger i alle klassane!

Lite vind og flytting av start, men ein flott og solrik regatta for deltakarane av den 38.utgåva av Askøy Rundt! Ein fornøyd regattasjef kan konstatera at me kom vel i havn denne gong og, sjølv om vinden ikkje vart slik som me håpa på før start.

Dansk Mesterskap i Melges 24

Team J&J med båten Party Girl stilte i årets mesterskap som gikk av stabelen i Skive som ligger på den midtjyske halvøya Salling. Mannskapet om bord var Sindre Alvestad, Henrik Rye Jakobsen, Jørgen og Jens Altern Wathne.

Ga ikkje glipp av haustens vakraste eventyr - Askøy Rundt!

Etter veker med nok av regn, så er endeleg sola tilbake! Hurra! Vermeldinga ser bra (og stabil?) ut med sol og spinnakerføre – og tidsfristen for å melda seg på til årets Askøy Rundt nærmar seg.

ASF-vimpel!

Me har no fått inn eit nytt parti av ASF-vimplar for sal til våre medlemer. Leiar Alice Syslak organiserer salet av desse.

Nybegynnarkurs i segling for born, sundag 21.august!

Sundag 21.august (dagen etter Askøy Rundt), arrangerer Askøy Seilforening nybegynnarkurs i segling for born – frå 4.klasse til og med 7.klasse.

Kort oppsummering fra styret ved "solsnu"

Hva har styret utrettet så langt i år, med god hjelp av foreningens medlemmer ?

Bli med på årets Askøy Rundt!

Laurdag 20.august har Askøy Seilforening gleda av å invitera til Askøy Rundt for 38 gong! Så kryss av datoen i kalenderen din allereie no.

Klubbkvelden om Nordsjøseilas

En nydelig sommervær må nok ta noe av skylden for at oppmøte på vår åpne klubbkveld 13.Juni, med temaet Nordsjøseilas, ble noe mindre enn vi ønsket. Men de ca 20 oppmøtte virket å være fornøyd med det som ble presentert.

Styrereferat - feil i xmarina

Grunnet en feil i Xmarina, så får vi ikke lastet opp referatene fra styremøter for tiden. Referat vil bli lagt inn så snart feilen er rettet opp.

Havnesjefens forlengede armer

Havnesjefens høyeste ønske er 6 ekstra par armer……..stiller du dine til rådighet?

Flott resultat av Team J&J i NM for Melges!

Me gratulerer Team J&J med båten Party Girl med ein flott 6.plass i årets Norgesmesterskap i Stavanger!

Well done sailors og arrangementskomite!

Takk for oss – og velkomen tilbake til neste år! Ja slik vart den korte oppsummeringa av Norgeshus Seilmakeren Doublehanded 2016 sundag for ei halvannan veke sidan frå ein litt trøytt komite si side.

Flott innsats og heimesiger i årets Norgeshus Seilmakeren Doublehanded!

Forrige helg gjekk årets Norgeshus Seilmakeren Doublehanded av stabelen. Våre eigne gjorde det svært så bra og me gratulerer Petter Sørhaug og Stian Soltvedt i “Zefyr-3” som til slutt drog heim sigeren i den største klassen.

Parkering på anlegget

Hvor parkerer du når du er på anlegget ?

Nye inkassorutiner

Til tross for utallige oppfordringer er det fremdeles mange medlemmer som unnlater å betale sine forpliktelser til Askøy Seilforening.

Hjeltefjordtrimmen er godt i gang!

Hjeltefjordtrimmen har starta opp for sesongen og to tysdagsseglasar er allereie avvikla. Det har vore i underkant av 20 båtar med kvar gong. Dette betyr at det framleis er plass til mange fleire båtar på Hauglandsosen!

Vellukka seglkurs for vaksne!

Laurdagens nybyrjarkurs for vaksne samla 17 deltakarar, og skal ein døma etter smila og god-orda på kaien då kurset var slutt, så var dette eit svært vellukka opplegg.

Årets ryddedugnad

Årets store ryddedugnad i Kollevåg samlet også i år mange arbeidsvillige seilere.  Hele 44 små og store jobbet for at besøkende på friluftsområdet skulle få kose seg i omgivelser fri for boss.

God innsats av Team J&J i "Party Girl" i årets Charleston Race Week i USA!

Laget enda til slutt på ein 2.plass samanlagt i amatørklassen, etter 10 seglasar i godt med vind som i fylgje dei sjølve har gjeve dei ein fantastisk regatta.

Har du lyst til å bli YNGLINGFADDER?

Askøy Seilforening disponerer fleire ynglingbåtar som vert lånt ut til medlemer gjennom fadderordninga. Me har no ledige fadderbåtar og søkjer difor fleire til vera fadder!

Vel gjennomført "Thorvalden" og lagseglingstrening!

I laurdagens “Thorvalden” stilte Askøy Seilforening med 7 seglarar i B-klassen, og alle gjennomførte to flotte seglasar på Norgescupbane i Hauglandsosen. Deretter var det start på lagseglingsamling med teori og sosialt laurdag kveld – og deretter overnatting på seglsportsenteret saman med A-seglarane.

Nybyrjarkurs i segling for vaksne

Askøy Seilforening inviterer til Nybyrjarkurs i segling for vaksne som har lyst å læra å segla, laurdag 30.april 2016, på vårt seglsportsenter.

Auke i havneleige

Styret har i styremøte 31.mars 2016 vedteke å auke havneleige for 2016 med 10%.

Nybegynnerkurs - optimistsegling

Askøy Seilforening arrangerer nybegynnerkurs i optimistsegling for born 9.-10.april 2016.

3 av 4 klassesigrar til Askøyseglarar i Isbjørnen 2016!

Me gratulerer med klassesiger til SHIRAZ med skipper Gordon Wright, HIGH5FIVE med skipper Eivind Wiik og til SCIROCCO III med skipper Bernt Svendsen!

Årsmøte i Askøy Seilforening for 2015

På årsmøte torsdag 3.mars vart det oppnemt to nye æresmedlemer i foreninga – dette var Terje Soltvedt og Kjell Heimstad. Æresmedlemskapet fekk dei etter særs god innsats med arbeid for foreninga over lang tid.

Key West Race Week 2016.

Rapportar frå Team J&J og deira deltaking i Key West Race Week 2016!